CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 20, 2011

hari-hari masak...

Salam all..tengok tajuk sama dengan blog name je..everyday cooks..hari-hari masak..ahh sama lah tu..ada orang tanya..hei tak penat ke hari-hari masak..pastu saya jawab..abis anak2 saya nak mkn apa kalau tak masak..kl beli sekali pun tak sedapla, itu la ini lah..yang penting saya suka masak untuk famili saya..tapi bila ada time menguzurkan saya tak boleh masak tu tapau jelah..nak buat macamna kan..masak lagi puashati, nak makan banyak pun tak pe..hehe..lagipun kita lagi tahu kebersihan macamana berbanding di kedai tu kita mana tahu dia tu pakai bahan2 yang fresh ke dan bersih ke tak bersih cara dia masak..as long as you all pandai cari kedai makan yang bersih lagi halalan toyyiba..oklah jom kita layan gambar masakan untuk hujung minggu ini..semuanya banyak berasaskan jagung..hehe beli jagung kat farm dia, agak murah sket rm10 dapat 14 jantung yang sangat besar gedabak..rasanya ini jagung madu sebab natural dah manis tak payah tambah gamram dan gula..

kek lapis prune ni untuk orang order..sapa nak order sila lah ye..

samosa inti chicken pie..sapa nak resepi pls leave a comment

jagung manis yang dah direbus

jemput2 jagung..sedap..

sante fingers..ini pun untuk org order jugak..rm20/1bks(30pcs)

0 comments: