CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 13, 2011

Cupcakes Hantaran Tema Pink Colour..

selamat pagi..entry pagi2 hari ni just nak tayang cupcakes yang saya buat semalam..act, saya terima order ni last minit..adik ni minta buatkan kek hantaran tunang..sebab dia terlupa nak tempah awal2..so saya pun dengan hati terbuka..hehe terima lah order ni..mula2 dia nak buttercream pastu bincang2 tukar la pulak nak fondant..oklah ikut jelah..nak 16 biji kaler pink..cupcakes ni saya guna Moist choc cake..buat pun last minit dengan bahan tak sedia..dahlah baru pergi cari bahan2 pastu dengan kecewa kedai lak tutup..ermm nak tolak order ni kesian pulak, saya decide buat jelah and guna apa yang ada..nasib baik pewarna pink masih ada stok..maka terhasil lah semacam ini..harap tuan punya adik Syafiqah puashati dan selamat bertunang..




0 comments: